Zagrebački Holding  
SitemapContactsHrvatski
 
 

FAQ for online ticket purchase

1. Što ako sam kupio kartu s pogrešnim popustom?
 
2. Kako mogu vratiti kartu kupljenu putem Internet prodaje?

3. Gdje mogu vidjeti Opće uvjete prodaje karata putem Interneta?

4. Kako kupiti kartu putem interneta?

5. Želim dostavu karte kupljene putem Interneta na kućnu adresu.
 
6. Što napraviti ako unesem krivi datum na kartu?

7. Kojim karticama je moguće platiti kupljenu kartu putem interneta?
 
8. Na koji način mogu preuzeti kartu ako zakasnim na polazak autobusa?

9. Koliko se najviše karata može kupiti jednom transakcijom?

10. Gdje mogu obaviti rezervaciju sjedala za povratnu kartu kupljenu u Zagrebu?

11. Što trebam priložiti kao dokaz da sam kupio/la kartu putem Interneta?

12. Prilikom plaćanja došlo je do prekida (pad internet preglednika, gubitak internet konekcije i sl.) i nije stigla nikakva potvrda o plaćanju.