Što je OBEO
Obeo aplikacija
Obeo je napredna aplikacija za prodaju karata za autobuse za sve prijevoznike.
- Gdje mogu kupiti kartu?
Kartu možete kupiti na našoj aplikaciji Obeo, internet stranici www.akz.hr ili blagajni autobusnog kolodvora u Zagrebu.
- Da li mogu kupiti kartu bez registracije?
Kartu možete kupiti bez registracije. Na početnom zaslonu kliknite na ikonu Home. Kartu kupljenu na ovaj način nećete imati u aplikaciji već će ista biti poslana na mail. Svakako preporučamo kupnju kao registrirani korisnik obzirom da tada dobivate pristup naprednim mogućnostima aplikacije,
- Koja je prednost kupnje karte na aplikaciji Obeo?
Naša aplikacija nudi polaske svih prijevoznika dok druge aplikacije nude samo svoje polaske. Obeo je jedina aplikacija u kojoj možete napraviti rezervaciju na povratnu kartu ukoliko ste kartu kupili u aplikaciji ili ju učitali u aplikaciju.
- Kako mogu platiti kartu kupljenom u aplikaciji Obeo?
Kartu možete kupiti VISA, Mastercard i Maestro karticama svih izdavatelja.
- Kako mogu obrisati karticu iz aplikacije?
Karticu koju želite obrisati brišete pokretom prsta s lijeva na desno.
- Čemu služi skener u aplikaciji?
Skener omogućava učitavanje karte kupljene na blagajni autobusnog kolodvora ili www.akz.hr. Namjena mu je da korisniku omogući kupovinu rezervacije na povratnoj karti bez odlaska u na kolodvor ili agenciju za prodaju karata.
- Ukoliko neću putovati mogu li kartu dati nekome drugome?
Obeo mobilna aplikacija omogućuje dijeljenje karata. Kartu možete poslati drugom korisniku Obeo mobilne aplikacije ili u .pdf formatu različitim aplikacijama (whatsapp, viber i sl.).
- Što znači spremanje (tokenizacija) kartice?
Spremanje kartice znači da nakon početne autorizacije kod narednih kupovina nije potrebna autorizacija čime se plaćanje svodi na jedan klik.
- Je li sigurno kupiti kartu i pohraniti podatke o kartici u aplikaciju Obeo?
Sigurnost naših kupaca nam je na prvom mjestu stoga su naše web stranice zaštićene SSL (Secure Socket Layers) certifikatom koji štiti podatke naših korisnika.
- Mora li kupac karte biti i putnik?
Ne mora. Jedan kupac može kupiti najviše četiri karte. Kod pojedinih prijevoznika potrebno je unijeti ime i prezime putnika.
- Kako se mogu prijaviti u Obeo mobilnu aplikaciju?
U aplikaciju se možete prijaviti registracijom ili putem Facebooka, Googlea ili Apple računa
- Kako mogu promijeniti lozinku?
Lozinku možete promijeniti u aplikaciji unosom stare lozinke i nove.
- Kako znam otkuda polazi autobus?
Ukoliko na mobitelu uključite lokacijske usluge na početnom zaslonu imate kartu koja će vas dovesti do najbliže stanice.
- Što ukoliko mi se ugasi mobitel na kojem se nalazi Obeo mobilna aplikacija?
Vašem računu možete pristupiti s drugog uređaja.
- Mogu li vratiti kartu?
Kartu možete vratiti u roku od 30 minuta prije polaska odabirom karte koju želite vratiti i klikom na gumb vrati. Aplikacija šalje automatiziranu poruku službi za korisnike koja vrši povrat na karticu kojom je karta kupljena.
- Mogu li promijeniti datum povratka na povratnoj karti?
Možete kupiti novu rezervaciju za povratak uz brisanje prethodne rezervacije. Na povratnoj karti može biti samo jedna aktivna rezervacija.
- Što se dogodi ako u aplikaciji obrišem moj profil?
Brisanjem profila brišu se sve kupljene karte i svi podaci o korisniku. Istima više nije moguće pristupiti.
- Što će biti s povratom ukoliko kartu kupim u roku kraćem od 30 minuta što je krajnji rok za povrat?
Nažalost nećete biti u mogućnosti izvršiti povrat. Preporuka je kupiti kartu ranije.
- Da li je moguće u aplikaciju učitati bilo koju kartu koja na sebi sadrži barkod ili QR kod?
- Da li je prtljaga uključena u cijenu karte?
Prtljaga nije uključena u cijenu karte.