Odgovori na česta pitanja
Ako ste slučajno kupili kartu s pogrešnim popustom obratite se službi za korisnike putem elektroničke pošte na [email protected]
Kartu možete vratiti na svim blagajnama Autobusnog kolodvora Zagreb ili se obratite službi za korisnike putem elektroničke pošte na [email protected]. Povrat karata se vrši najkasnije 2 sata prije polaska autobusa sukladno Općim uvjetima prodaje karata putem interneta podružnice Autobusni kolodvor.
Opći uvjeti su u cijelosti objavljeni na Internet stranici Podružnice i možete ih pogledati ovdje!
Na mrežnim stranicama www.akz.hr korisnici mogu putem Interneta kupiti vozne karte za linijski prijevoz putnika. Pri svakoj kupnji putem Interneta korisnik pristaje na Opće uvjete prodaje karata putem Interneta, Opće uvjete obavljanja kolodvorske djelatnosti Autobusnog kolodvora Zagreb i Opće uvjete prijevoza za izabranog prijevoznika.
Korisnik koji je putem Interneta na mrežnim stranicama www.akz.hr kupio voznu kartu, ako je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „email“, istu je dužan ispisati na pisaču i s njome može valjano ući u autobus. Korisnik koji je putem Interneta na mrežnim stranici www.akz.hr kupio voznu kartu ako je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „blagajne“ istu je dužan podignuti na blagajnama Podružnice s potvrdom o kupnji i brojem transakcije. Ukoliko je karta korisniku poslana putem email-a nije ju moguće podignuti na blagajnama.
Kod povratnih karata korisnik je dužan rezervirati povratak sukladno Općim uvjetima obavljanja prijevoza odabranog prijevoznika.
Kupnjom karte za odredište koje uključuje prelazak jedne ili više granica korisnik je obvezan posjedovati važeću putnu ispravu.
Korisnik koji je putem Interneta na mrežnim stranicama www.akz.hr kupio voznu kartu, ako je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „email“, istu je dužan ispisati na pisaču i s njome može valjano ući u autobus. Korisnik koji je putem Interneta na mrežnim stranici www.akz.hr kupio voznu kartu ako je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „blagajne“ istu je dužan podignuti na blagajnama Podružnice s potvrdom o kupnji i brojem transakcije. Ukoliko je karta korisniku poslana putem email-a nije ju moguće podignuti na blagajnama.
Kod povratnih karata korisnik je dužan rezervirati povratak sukladno Općim uvjetima obavljanja prijevoza odabranog prijevoznika.
Kupnjom karte za odredište koje uključuje prelazak jedne ili više granica korisnik je obvezan posjedovati važeću putnu ispravu.
Mastercard , Maestro i Visa karticama svih banaka izdavatelja.
Prilikom jedne transakcije mogu se kupiti najviše 4 karte.
Informaciju o rezervaciji sjedala za povratnu kartu kupljenu u Zagrebu zatražite prilikom kupnje karte ako ju kupujete na blagajnama, odnosno ako ste kartu putem Interneta tu informaciju zatražite od našeg djelatnika prilikom preuzimanja karte.
Ako ste odabrali opciju kupnje karte s preuzimanjem na blagajni, kod preuzimanja karte kupljene morate predočiti potvrdu o kupnji koji ste dobili putem elektronske pošte nakon uspješno provedene transakcije.
Ako ste kupili kartu je kod koje je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „email“, istu ste dužan ispisati na pisaču i s njome možete valjano ući u autobus.
Ako ste kupili kartu je kod koje je u prikazu voznog reda pod kolonom „Način dostave“ oznaka „email“, istu ste dužan ispisati na pisaču i s njome možete valjano ući u autobus.
U tom slučaju pričekajte 60 minuta. Ako u tom vremenskom razdoblju ne primite poruku na Vašu adresu elektronske pošte, obratite se službi za korisnike putem elektroničke pošte na [email protected]

